Eujuicers.jpg
Tereza Paďourová
Tereza Paďourová
11. 5. 2017

Eujuicers.com - Od návštěvníka ke spokojenému zákazníkovi

Eujuicers se testováním odšťavňovačů a odšťavňováním zabývají už od roku 1992. V jejich e-shopu www.eujuicers.com najdete jen ty přístroje, které vyhověly přísným požadavkům na kvalitu. Prostřednictvím recenzí, testů a srovnání nejen přístrojů z jejich nabídky, ale také z běžné obchodní sítě, vám Eujuicers poradí s výběrem toho nejlepšího odšťavňovače.

Počet uživatelů internetu na mobilních zařízeních stále roste a v roce 2016 poprvé překonal desktopy. Jedním z hlavních důvodů ke změně proto byla neresponzivita webu – zobrazené stránky nebyly optimalizovány dle zařízení uživatele (mobil, tablet, různá rozlišení monitoru). Vývoj webu na Webspire navíc umožnil:

  • Použití nejnovějších technologií
  • Udržitelnost kódu na dalších 5+ let
  • Vyvíjet pokročilejší marketingové nástroje
  • Dostat se na špičku v bezpečnosti a technickém řešení

Při návrhu webu jsme postupovali dle frameworku See-Think-Do-Care, který představuje strategii digitálního marketingu vedoucí zákazníka přes všechny fáze nákupu.

Využití marketingových nástrojů

Eujuicers nejen poradí, ale také naslouchají svým návštěvníkům a pomáhají jim na cestě ke zdravějšímu životu. A že o nich třeba ještě neslyšeli? Nevadí, stačí hledat na internetu návod, jak se rychleji zbavit rýmy, či jak zhubnout. Pak je velká šance, že vás vyhledávač přivede právě na web Eujuicers do sekce magazín. Na webu můžete strávit hodiny čtením receptů, tipů na zdravotní životní styl či posílení imunity. Zhlédnete několik video recenzí a proklikáte si nabídku odšťavňovačů, které se nejvíce hodí na zpracování vašich oblíbených druhů ovoce či zeleniny (fáze SEE).

  • SEO modul
  • Magazín (filtrování dle témat), content marketing
  • Průvodce výběrem odšťavňovače

Poté se přihlásíte k odběru newsletteru, ve kterém najdete nejenom odkazy na články, které vám mezitím na webu unikly, ale i na produkty v akci. Zapojíte se do zajímavých soutěží, a i když se vám nepodaří vyhrát, tak najdete v e-mailu slevový kupón jako dárek k svátku.

  • Modul newslettery (automatizace, přání k svátku), ukázka newsletteru
  • Soutěže
  • Slevové vouchery

Z newsletteru se prokliknete na detail odšťavňovače, o jehož koupi už dlouho uvažujete (THINK), přečtete si recenze od spokojených zákazníků a odšťavňovač koupíte (DO) s jistotou, že v případě nespokojenosti ho můžete do 14dní vrátit. Čekání na balíček vám zkrátí automatizovaný e-mail s unboxing videem. Když je balík i s dárkem dle vašeho výběru u vás, vyzkoušíte nespočet receptů a pak spokojeně vyplníte dotazník v e-mailu s vaší zpětnou vazbou. E-shop doporučujete svým známým a v budoucnu nákup rádi zopakujete na tomto, nebo jiném e-shopu majitelů Eujuicers a za všechny vaše nákupy získáváte body do společného věrnostního programu (CARE).

  • Sběr zpětné vazby, hodnocení a recenze zákazníků
  • Věrnostní program

Mezi další nástroje, které usnadňují marketingové aktivity patří:

  • XML feedy na míru, modul pro přesměrování neplatných URL, tvorba landing pages
  • Technické řešení

Web se 17 mutacemi běží na frameworku Webspire – administračním systému, který je orientovaný na uživatelský zážitek, použitelnost, bezpečnost a kvalitu, s možností jednoduché implementace složitých business procesů, včetně pokročilých jazykově závislých funkcí.

Jazykové mutace

Každá ze 17 mutací má vlastního administrátora. Změny provedené národními administrátory jsou schvalovány hlavním administrátorem. Mutace mají vlastní obsah, který může být nezávislý na ostatních mutacích – například vlastní novinky, a zároveň jde přejímat obsah z jiných mutací a lokalizovat ho (např. produktové karty). Jednotlivé jazykové mutace respektují národní zvyklosti – způsoby platby či dopravy se mohou lišit napříč mutacemi, které mohou mít i specifické chování. Každá země má fyzicky svůj vlastní sklad, proto e-shop podporuje plánování zásob/naskladňování pro jednotlivé partnery. Počet kusů skladem je stále aktuální díky synchronizaci se skladovým softwarem. Nové mutace se mohou doplňovat postupně i po spuštění e-shopu.

Variabilita cen

E-shop Eujuicers pracuje napříč mutacemi s 10 různými měnami a rozdílnými sazbami DPH. Prodejní cena je v případě některých států uváděna duálně (ve dvou měnách). Zboží lze prodávat za akční cenu, u které lze nastavit přesnou dobu její platnosti. E-shop dále umožňuje prodávat výstavní kusy z předváděcích akcí za sníženou cenu. Pokud zákazníci přesto zatouží ještě po nižší ceně, mohou v košíku využít slevový voucher, který obdrží e-mailem jako pozornost k svátku. Ke každému nákupu si také mohou přidat dárek dle vlastního výběru.

Věrnostní systém

Po nákupu jsou zákazníci zařazeni do věrnostního programu, který je propojený s dalšími čtyřmi e-shopy provozovanými majiteli Eujuicers. Zákazníkům se nákupy v jednotlivých e-shopech sčítají a za získané body si mohou vybrat dárky, či slevu na nákup.

Automatická změna stavu objednávky

Životní proces objednávky je administrátorům maximálně zjednodušen díky využití automatizovaných změn stavů objednávky.

Na jaře jsme se přihlásili do renomované soutěže webových stránek WebTop100 s našim e-shopem www.eujuicers.com a s napětím jsme očekávali, jak dopadneme. V obrovské konkurenci jsme se umístili na skvělém 5. místě (před námi giganti jako Alza, Mall a CZC). Navíc jsme v hodnocení dostali 100 % za technické řešení, čímž se nemohou chlubit ani výše jmenovaní konkurenti.

 

O soutěži WebTop100

Největší soutěž firemních webů a digitálních řešení v ČR. Do 15. ročníku soutěže se přihlásilo celkem 234 projektů, které ohodnotilo a zpětnou vazbu jim poskytlo celkem 58 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu.

Výběr hodnocení webu Eujuicers.com od odborné poroty

Martin Mayer: "Web je po technické stránce perfektně zpracován, proto si zaslouží nejvyšší možné hodnocení, gratuluji. Web se navíc načítá velmi rychle i na desktopu a umí se přizpůsobit na mobilních zařízeních."

Jan Vetyška: "Detail produktu hodnotím jako zajímavý a za inovaci přidávám bod."

Tereza Říhová: "Jedná se o e-shop s užším zaměřením sortimentu, který je zákazníkovi dobře prezentován jak na úvodní stránce, tak v dalších podstránkách."

A na závěr reakce majitele projektu :)

Jiří Sloup: "Děkujeme moc za skvělou zprávu a gratulujeme vám, je to vaše zásluha!"