od Tereza Paďourová
31. května 2017

Sana Store – Detailně propracovaný e-shop obsahuje nejnovější funkcionality

Zdravým životním stylem se zakladatelé značky SANA zabývají již od roku 1992. Nově vytvořený e-shop nesoucí název Sana Store zákazníkům nabízí produkty od sušiček, přes mixéry až po odšťavňovače. A právě poslední zmíněná kategorie je v případě tohoto e-commerce řešení pojatá velmi specificky. Klient totiž vlastní úspěšně fungující e-shop s odšťavňovači a jedním z jeho požadavků bylo propojení již fungujícího webu s tímto nově vzniklým.

Podle aktuálních odhadů existuje v České republice téměř 38 tisíc e-shopů. Už jen tento fakt v INSPIRE vnímáme jako dobrý důvod pro to, aby námi vyvíjené e-shopy splňovaly veškeré standardy a zároveň byly vždy nositeli nějaké přidané hodnoty. V případě Sana Store jsme vsadili na uživatelský zážitek. Výsledek naší práce postavený na frameworku Webspire tak zahrnuje:

  • intuitivní menu 
  • jednoduchý a čistý design podporující snadnou orientaci
  • našeptávač
  • 3D náhled produktu
  • doplňkové služby v podobě prodloužené záruky, možnosti výběru dárku apod.
  • 13 jazykových mutací
  • podpora více měn
  • plně responzivní řešení včetně úvodního banneru s podporou retina obrazovek

Samotný vizuál webu by ale nebyl nic bez promyšlených detailů, které jsou logicky a přehledně uspořádané a zároveň zákazníkovi poskytnou komplexní informace o výrobcích.

Vše potřebné na jednom místě

Jak už jsme naznačili v úvodu, majitelé značky Sana jsou zároveň vlastníky úspěšného webu Eujuicers.cz, který se specializuje na odšťavňovače a má fungující zákaznický program. Při vývoji jsme tuto informaci měli na paměti a vytvořili propojení, díky kterému má Sana Store následující funkce:

  • zákazník přihlášený na Eujuicers.cz zůstává přihlášený i na Sana Store

Dochází tak ke sdílení uživatelských účtů, díky čemuž může zákazník například uplatnit voucher na kterémkoliv z obou webů.

  • sekce odšťavňovačů a mixérů se na e-shop Sana Store načítá z webu Eujuicers.cz

To usnadňuje administraci produktů, kterou je díky tomu možné provádět pouze na jednom místě, pro oba e-shopy zároveň. To je důležité také z hlediska toho, že značka Sana si velkou část výrobků ze svého portfolia vyrábí sama a je proto také výhradním dodavatelem náhradních dílů. Tím pádem je pro administrátory snazší a rychlejší tuto obsáhlou kategorii obsluhovat synchronně z jedné administrace.

Při vývoji Sana Store jsme opět pracovali se sémantickým webem. Tuto technologii implementujeme pravidelně z prostého důvodu - umožňuje dát informacím takovou formu, která usnadní jejich vyhledávání nejenom lidem, ale především vyhledávacím robotům. Dali jsme si záležet také na tom, aby návštěvník webu viděl všechny specifikace bez nutnosti scrollování.

S novým e-shopem přicházejí nové možnosti  

Jednotlivé části e-shopu tvoří dohromady komplexní celek složený mimojiné z pluginů a funkcí, které vytváří intuitivní a uživatelský příjemné prostředí.

Hodnocení

Tento prvek je možné nasadit na jakýkoliv modul v administraci. Chcete hodnocení u triček, pro jednotlivé sportovní kategorie nebo hotelové pokoje? Ve Webspire si můžete vybírat. 

Diskuze

Tato funkcionalita obsahuje možnost schvalování příspěvků, a to buďto ručně nebo automaticky. V případě, že na vašem webu přibude příspěvek, systém administrátora upozorní zasláním e-mailu a ten má pak možnost reagovat nebo nevhodný příspěvek skrýt. 

Katalog

Pro tento modul jsme vyvinuli rozšiřující funkce, jako je například možnost nahrání obrázku ke kategorii, zobrazit variantu jako samostatnou kartu ve výpisu nebo možnost vypsat všechny produkty s akční cenou bez toho, aby zákazník musel kliknout na filtr "akce". Nově je v našem katalogu přidaná také funkce zakoupení dárkového poukazu, jehož hodnotu si zvolí sám zákazník. 

Vyhledávání

Kolikrát se vám už stalo, že jste chtěli na nějakém webu něco najít a nepodařilo se vám vůbec objevit políčko pro vyhledávání? Tuto situaci už u webů vytvořených v INSPIRE řešit nemusíte. Vyvinuli jsme našeptávač, který navíc umí výsledky seskupovat do logických sekcí, jako jsou například produkty, kategorie, článků a podobně. 

Filtrování

Filtrů není nikdy dost a náročný zákazník si potrpí na možnost detailní specifikace. Přizpůsobili jsme tedy naše filtrování a rozšířili jej o skupinu hodnot a rozmezí. Nejenom, že si vyfiltrujete žárovky podle wattů, ale zároveň je možné přiřadit filtr i k výrobcům v menu, čímž se uživatel proklikne už do již vyfiltrované kategorie daného výrobce. V jednotlivých kategoriích je pak možné definovat například počet kusů ve slevě nebo vypsat, zda bylo zboží již rozbalené nebo vrácené. A samozřejmě nesmí chybět ani přehled naposledy zakoupených produktů. 

Detail produktu

Cokoliv si představíte, že by měla detailní produktová karta obsahovat, náš modul umí. Na co jsme ale výjimečně pyšní, je ku příkladu 3D náhled produktu. Zákazník má tedy možnost prohlédnout si jej v plné kráse a už se nestane, že by vám například Rubikovu kostku někdo vrátil proto, že si nevšiml neoblíbené zelené barvy na levém boku. A možnosti, jako jsou dárkové balení nebo výběr z několika různých dárků a možná editace v košíku, to považujeme za samozřejmost. 

Sklady

Abychom majitelům e-shopu práci co nejvíce usnadnili, věnovali jsme pozornost i tomu, aby byly možné hromadné editace skladu a skladovosti jednotlivých výrobků. Nedojde tak k situaci, kdy si zákazník objedná produkt, u něhož svítila dostupnost a vy jej přitom na skladě dávno nemáte.

Marketingové techniky

Důležitou součástí každého online produktu je také možnost jeho propagace. U e-shopů bývá zpravidla jedním z nejdůležitějších nástrojů newsletter

Díky pluginovému systému s live náhledem přímo ve Webspire máte možnost vytvořit obsah a následně jej rozeslat definované cílové skupině. A co ještě náš newsletter modul v Sana Store umí? Automatické odeslání v případě konkrétní akce, jakou může být:

  • registrace do skupiny odběratelů 
  • vložení poptávky
  • informování zákazníka o jednotlivých stavech objednávky (zpracováváme, expedujeme, dopravujeme apod.) 

A jen tak pro zajímavost: Agilní vývoj tohoto propracovaného e-shopu nám trval celkem pět 14denních sprintů a finální řešení jsme stihli odevzdat ještě před deadlinem. 

 

Sdílet:
Souhlasím
###message