od Tereza Paďourová
21. listopadu 2017

Heureka specialista jako základ každé marketingové agentury

Máte e-shop a nechcete se ztratit mezi konkurencí? V tom případě byste rozhodně neměli podceňovat sílu zbožových srovnávačů. Zbožáky, jak my markeťáci říkáme, jsou pro vás významným prodejním kanálem, kde svoje místo najde snad každý produkt. Zorientovat se ale v pojmech, jako je bidding, optimalizace XML feedu nebo ProductAds, to chce vyšší dívčí. A zrovna my v INSPIRE jednu specialistku na zbožáky máme. A nejenom na Heureku, ale také Favi, Biano, Zboží.cz a Skrz.

Andrea Kramecová, chcete-li Andy, u nás na marketingovém oddělení pracuje skoro 5 let. Ze začátku externě na menší práce, ale jen co jsme ji ulovili na full time, padla si do oka se zbožákama. Učit se začala sama, a to hlavně z Nápovědy. Heureka později připravila certifikační program, v jehož rámci se Andy učila strategie, které by v Nápovědě hledala jen těžko. Dostala se k řešení konkrétních situací nebo například probírali případy, které řešil support Heureky. Celý den nasávala ty nejdetailnější informace, aby se pak postavila před tu největší výzvu – samotnou Heureka certifikaci. A protože je to markeťačka šikovná jak Brno, zvládla to a získala ji!

Od úplného začátku až k důmyslným strategiím

Odborníci na zbožáky se nejenom orientují v jejich rozdílných strategiích, ale zároveň vám dovedou kvalifikovaně poradit s tím, jak váš e-shop dostat na ty nejlepší pozice.

„Každý prodejce je jiný a je vhodné volit rozdílnou strategii podle jeho směřování. Úplný základ ale je, že produkty musí být spárované v produktových kartách. Je nutné to kontrolovat, protože ne vždycky se to udělá automaticky podle feedu. Je tedy vhodné vše ručně projít a případně dopárovat. V produktových kartách pak nastupuje samotná strategie biddingu, ale to už je naše know how,“ popisuje Andy. A že jí biddování, strategie a celková práce se zbožáky jdou docela dobře, ukazují přední pozice, na kterých se standardně drží produkty našich klientů.

„Pokud teprve začínáte a lidé vás ještě neznají, je lepší zaměřit se na ProductAds. Díky tomu se dovedete vyšvihnout před známější značky. U jednoho našeho klienta například sledujeme, že se díky této strategii stává známější a výkonost e-shopu roste,“ radí Andy.

S čím vám pomůžeme?

Ať už jste ve světě zbožáků noví nebo vám jejich správa něco říká, určitě nepodceňujte možnosti jejich využití. Jak už teď jistě víte, INSPIRE vám v této oblasti dovede významně pomoct. Zrevidujeme, zda XML feed obsahuje všechny potřebné informace a navrhneme řešení pro ideální stav informací o jednotlivých produktech. Poté je napárujeme do kategorií a karet a v případě potřeby vytvoříme na jednotlivých srovnávačích nové produktové karty, zařadíme výrobce do filtrování a podobně. Stejně tak je důležitou součástí práce na Heurece implementace služby Ověřeno zákazníky, i s tím vám dovedeme poradit. Vyznáme se v ProductAds, ovládáme práci s Heureka Košíkem a nejsou nám cizí pojmy jako Partner sekce, Koutek značky nebo Autorizovaný prodejce. A spoustu dalšího. Tak nám dejte vědět, pokud potřebujete pomoc naší odbornice. 😊

 

Sdílet:
Souhlasím
###message