od Barbora Páclová
3. dubna 2017

E-mailing v praxi

Firmy e-mailing často řadí mezi jeden z nejúčinnějších marketingových kanálů. Jste-li ve správný čas na správném místě, zvyšujete pomocí dobře cílených a personalizovaných e-mailů efektivitu svých kampaní.

210x210
210x210

Z čeho newsletter poskládáme?

Newsletter lze vytvořit pomocí HTML nebo formou strukturovaného e-mailu. Použijete předem definovanou šablonu, jejíž vizuál lze měnit a může vycházet například z grafiky vašeho webu. A obsah? Ten celý jednoduše poskládáte z modulů, a to ať už chcete pouze záhlaví a formátovaný text nebo například facebookový blok s proklikem či produktový box. Nemusíte se tedy bát žádného složitého kódování, práce je rychlá a intuitivní.

newsletter 2
newsletter 2

Komu jej pošleme?

Příjemce e-mailů lze filtrovat podle skupin i segmentů, které můžete libovolně kombinovat. Ke každé adrese je zároveň samočinně přiřazeno datum, což využijete například v případě, že využíváte automatické odesílání e-mailu uživateli po určité době po přidání do databáze. Nemějte obavy, že by z vašeho e-mailu odcházely elektronické dopisy bez toho, aniž byste sami chtěli. U každého newsletteru si nastavíte, zda se bude posílat manuálně, či bez vašeho přičinění automaticky ve specifický čas, například 5 dní po dokončení objednávky, nebo pak v konkrétním případě, jakým může být třeba kliknutí na button „stáhnout eBook“ či potvrzení objednávky. A pokud už jednou potvrzení nákupu máte v ruce, chcete jako zákazník vědět, kdy se můžete na novou radost těšit. Pro tento účel má Webspire tak zvaný stavový automat, který obsahuje všechny potřebné kroky a včas vás informuje, v jaké fázi se vaše objednávka nachází.

newsletter 3
newsletter 3

Co na to říkáte?

Specifickým typem automaticky odesílaného e-mailu je zpětná vazba. Pokud budete chtít, po určité době obdrží zákazník dotazník s žádostí o hodnocení vašich služeb. To může mít podobu hvězdiček, otevřených nebo uzavřených otázek dle vlastního nastavení. A máte-li loajální zákazníky, můžete po jejich souhlasu zobrazit jejich hodnocení u konkrétních produktů na vašem webu nebo e-shopu. Díky automatizovanému marketingu v podobě e-mailingu tak získáte komplexní nástroj, který vám umožní se zákazníkem pracovat na základě strategie STDC (See-Think-Do-Care), což je framework umožňující být součástí každého kroku nákupního procesu vašeho zákazníka – projevit v něm zájem a dát mu potřebný pocit jistoty.

Sdílet:
Souhlasím
###message